5 Ocak 2014 Pazar

Nivea Canlandırıcı Yüz Temizleme Köpüğü

Selam!
Bugün de sizlere her sabah kullandığım yüz temizleme köpüğünü anlatmak istiyorum.



Sabahları sadece bir temizleme ürünü, nemlendirici krem, göz kremi kullanırım.

Geceden kalan kremlerimi temizlesin diye de hafif formlu bir ürün arıyordum ve bu arıyışım başarıyla sonuçlandı.


*Ürün köpük formlu, kapak kısmı basmalı bir pompaya sahip. Sıktığımız gibi köpük ortaya çıkıyor. Ben 2 pompa kullanıyorum her sabah.

*Köpük ekstradan kömürmüyor fakat geceden-sabaha kadar olan süreci gayet iyi temizliyor.

*Makyajlıyken denediğimde malesef iyi sonuç alamadım. Makyajı temizleyemiyor.

*Kokusu rahatsız edici değil.

*Cildim karma, herhangi bir kuruluk hissetmedim veya hissetmeye vaktim olmadı hemen nemlendiriyorum.

Siz de benim gibi sadece sabahları kullanacağınız köpük arıyorsanız, öneriyorum. 
Fiyatını tam hatırlamıyorum ama indirimde 10 lira civarlarında alabilirsiniz.

Süslü Günlüğüm Size Işıltı Getirsin.

2 yorum:

  1. Ne tesadüf bende bunu sabahları yada öğlenleri her neyse işte o zaman kullanıyordum :) Tam tembel işi unutmuştum bunu en kısa zamanda gidip alayım bari ^,^ Hatırlattığın iyi oldu kuzum :)

    YanıtlaSil

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)