6 Ocak 2014 Pazartesi

MAC Tekli Allıkları, Paketinden Çıkarma.

Selam!

Allıklarnı tek palette toplamak isteyenler için bir yazı hazırladım. Tahminimce tüm allıklar ve farlar için durum bu şekildedir.
Büyük bir mıknatıslı bir palet alamadığım için şu an allıklarımı geçici bir yere koydum. Aldığım zaman tekrar paylaşacağım. Fakat şimdilik MAC allıkları nasıl çıkıyor ona bi bakalım.

Malzemelerimiz;
CIMBIZ VE DÜZLEŞTİRİCİ 

1-Allığı paketiyle olan birleşme kısmından çıkarmamız gerekiyor ve bunun için cımbız devreye giriyor. Gördüğünüz kısma cımbızı yerleştirdiğimizde rahatça çıkıyor.

2-Çıkmış hali.

3-Çıkan materyeli düzleştiriciye koyuyoruz. Isınıp; metal kısmın yapışkanıyla olan bağının erimesini bekliyoruz. Max (25/30 sn)

4-5 - Düzleştiriciden alıp, gördüğünüz çukur kısma cımbız ile başkı yapıyoruz. 
6-'da gördüğünüz gibi palettinden metal kısım ayrılıyor.

7-Eğer allığın adını arkasına yapıştırmak istiyorsanız, ilk kutuyu düzleştiriciye koyup, yapışkanın erimesini bekleyip, cımbız yardımı ile söküyoruz.

8-Allığımıza yapıştırıyoruz.

Bitmiş hallerini daha sonra göstereceğim :) Paletsiz çok çıplak duruyorlar :))

Süslü Günlüğüm Size Işıltı Getirsin.

UNUTMADAN! YENİ REFİL ALLIKLAR İÇİN OLAN İÇ KISIM BU ALLIKLARLA UYUŞMAMAKTADIR. BEN BİLMEDİĞİM İÇİN ÇIKARDIM O YÜZDEN MIKNATISLI BÜYÜK BİR PALET ARIYORUM. 


4 yorum:

  1. mıknatıslı palet arayışına ben de girmiştim, fakat istediğim gibi bulamadım. Sonrasında kendi paletimi kendim yaptım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duyduğum kadarıyla Make Up Forever'da 25-26 fiyatındaymış bakacağım, ama nasıl yaptın :)

      Sil
  2. Farlar neyse de allıkları bir arada toplamak pek bana göre değil ben hepsini ayrı ayrı seviyorum <3 :) ebay e bakabilirsin canım büyük Z paletler işini görebilir ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Make Up Forever'a bakacağım bulamazsam Z paletlerine yönelicem :)

      Sil

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)