3 Kasım 2013 Pazar

MİM: Sonbaharı Seviyorum.

                                   Pekbilmiş'im beni mimlemiş, hemen başlıyorum :)

                                            1.Sonbaharda en sevdiğin şey/şeyler neler?

Tabi ki sürekli uyumak. Sonbahar benim için uyku demektir. Onun yanı sıra kışlık giyinmeyi daha çok seviyorum, bu yüzden yeleklerim, şallarımı çokçok severim. Yanı sıra yağmurda yürümeyi de çok severim. ( romantiklikten öleceğim.)


2.Sonbaharda en sevdiğin kıyafet?

Yelek ve Şallarım.

3.Sonbaharda makyaj trendin nedir ?

Rubby Woo ve bordo tonlu rujlar, yani koyu rujlara merhaba :)

4.Sonbaharda en sevdiğin yemek/içecek?

Yemeğin mevsimi mi olurmuş. Peh atlıyorum bu soruyu. -_-


5.Sonbaharda başlayan tv dizilerinden en çok beklediğin dizi hangisi ?

Yabancı dizilerim tabi ki, hepsi tatildeydi ama peş peşe döndüler :')

6.Sonbahar geleneğin nedir?

Çok saçma biliyorum ama benim sonbahar temizliğim vardır. Aslında her mevsim başında vardır. *.*

5 yorum:

  1. 4. soruya cevabın için alkışlıyorum seniii :P

    Sonbaharın benim de en sevdiğim yanlarından biri rengarenk şallardır.
    Kıyafeti anında farklılaştırır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama öyle değil mi *.* yemek için insanın canının çekmesi yeter ki :)
      Şal benim içinde hayat kurtarıcısı, hoop siyahlara bürün ve tak bir şal oldun mu çokoş hatun *.*

      Sil
    2. Kesinlikle!

      Sil
  2. ahh su temızlık yok mu her mevsım bızı mahvedıyor:)

    YanıtlaSil

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)