31 Ekim 2013 Perşembe

Pastel Kisses Lip Balm

Selam!

Yazılarıma tekrar başlayınca, Pastel firması tarafından gönderilen, tanıtılmayı beklenen 
Kisses Lip Balm'ı tanıtmak istedim.


 Sıra dışı bir tasarımı ile oldukça beni şaşırttı Pastel! Bu çok iyi bir şey bence, Türk firmaları büyüyor ve bu bizlere yarıyor. :)
Ve Pastel, fiyat olarak da gayet makul, umarım bu durum bozulmaz diyorum ve Lip Balm'a geçiyorum.



*Üst kısmında ki kapakçığı açınca fırçası çıkıyor.!
Bu şekilde olan lipbalmlar için kesinlikle büyük ARTI.
Tırnaklarımız ya da acil durumlarda sürmek durumunda kalan kirlenmiş parmaklarımız nüfus etmemiş oluyor.

*Fırçası ne çok sert, ne çok yumuşak.
*Şansıma en sevdiğim renk olan pembe düştü ve kokusu çok nefis. Tam meyvelerin karışımı gibi kokuyor, hafif Vanilya kokusu da aldım sanki ama tam emin olamadım.

*Koku hassasiyeti olan, tester ürününe bakmalı.

*İçerisinde E ve Pro A vitamini bulunuyor, Shea yağı da içermektedir. Shea; Derinin yeniden canlanması için kullanılan bir yağ.

*Paraben de içermiyor.

*Fiyatı:9.90 Lira



Renk durumu sanki Nivea Lip Balmlara benziyor, çilekli olan, çok hafif bir ton değişimi ve sağlıklı dudaklar elde edebiliyorsunuz.
Dudaklarım çok kurumadığı için, nemlendirmesi beni memnun etti fakat bu onarıcı bir dudak balmı kesinlikle değil. Onun için özel repair & onarıcı özellikli lip balmlara yönelmelisiniz.


Süslü Günlüğüm Size Işıltı Getirsin.

2 yorum:

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)