7 Ağustos 2013 Çarşamba

MAC Gel Eyeliner

Selam!

Bugün ki konuğumuz MAC'in gel eyelineri. Bir çok kişinin zaten severek kullandığı bu eyelineri ben de anlatmasam olmazdı.

Blacktrack rengi tam bir siyah, zaten benim gibi kara kaş, kara göz birine siyah eyelinerdan başka bir renk yakışmıyor. ( Aslında eyeliner da yakışmıyor :) )

Bu tarz ürünleri fırçasız uygulamak imkansız. Ektra fırçanızın da olması gerekiyor fakat bana göre eyelinerların içerisinde en rahat uygulanabileni de gel eyeliner.



MAC eyeliner tabiki de yumuşacık bir sürüme sahip, fırçayı bir iki kez üzerinde gezdirmek yetiyor. Fırça ile hakimiyeti daha rahat sağlayabiliyorsunuz.

Kalıcığını kesinlikle çok iyi. Akma, bulaşma yapmıyor. Uzun süre bazsız bile dayanıklılığını koruyor.

Tek sorunu kapağını açık unutursanız eğer kuruma yapıyor, o şekilde bir sorunla karşılaştım 
ve
mikrodalga da 15 saniye ısıttım. DÜZELDİ!

Kısacası siz de eyelinerlardan en çok gel formunda olanı seviyorsunuz önerebilirim. 

Fiyatı : 51 lira.
 Sizi yıllarca götürebilir. Az miktar da çok işler çıkarıyorsunuz

Ama daha uygun fiyatlı olarak Maybelline'nin gel eyelinerlarını da öneririm. Hem fırçası da var! :)






4 yorum:

  1. Denemek için sabırsızlanmıyor değilim :)

    YanıtlaSil
  2. mikrodalga sonrası performansında değişiklik oldu mu? Ben de çok memnunum bebek :)

    YanıtlaSil

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)