16 Ağustos 2013 Cuma

Gratis Eklips Makyaj Süngeri

Selam!
Bugün ki konuğumuz bir makyaj süngeri :)


Bir makyaj insanyzsanız eğer doğal görünüşlerden eminim ki çok hoşlanıyorsunuzdur. Bunun için fırçalar veya süngerler tercih ediliyor. Elimiz her ne kadar çok işe yarasa da doğal görünüm için biraz zorluyor bizleri.
Bu süngerde Beauty Blender olarak geçen süngerin benzeri.
Bende o süngerden yok çünkü sünger insanı değilim. Daha çok fırçalarla mutlu oluyorum.


Bu süngeri doğru şekilde kullandığınızda iyi sonuçlar elde ediyorsunuz.

*Öncelikle süngeri iyice suyun altında tutup şişmesine sebep olmanız gerekli. Daha sonra fazlalığını sıktığınızda biraz beklemelisiniz.
( Eğer bunu yapmazsanız, tüm fondöteni kendisi hüpleticektir.)
*Yinede olduğundan bir pompa fazla fondöten yiyor. Ben bunu sevmediğim fondötenlerimde, BB kremlerimde kullanıyorum ve çok iyi hissediyorum kendimi. 
*Doğal görünümü elde ediyorsunuz, bu konuda vaadini yerine getiriyor.
*Ucu daha sivridir. Bunun ile göz altlarınızı, burun kenarlarınızı veya sıvı aydınlatıcılarınızı çok rahat uygulayabilirsiniz.
*Temizliğini yüz yıkama jeli(taneciksiz) ile yapıyorum. Leke kalmıyor. İşim biter bitmez hemen yıkıyorum. Kuruması çok kısa sürede gerçekleşiyor.

Fiyatı en fazla 6 lira olmalı. 

Eğer sizde fırçalar için fazla para vermek istemiyor, fakat ellerinizi kullanmak istemiyorsanız.Bu ürünü denemelisiniz. :)

Ben genel olarak fırçaçıyım fakat bu ürünü de beğendim.
Tavsiye ediyorum! :)


 Süslü Günlüğüm size ışıltı getirsin.

19 yorum:

  1. Bende bloggerlarda görüp aldım. Kimi memnun kimi değil. Seninle aynı fikirdeyim sevmediğim fondötenlerimde kullanıyorum ya da ml'i büyük olanlar da çünkü çok fondöten hapsediyor içine. Kapatıcı için müsait ancak kapatıcıyı yedirmek yerine emiyor. Kesinlikle bende fırça insanıyım bir türlü ısınamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğal görünüm evet ama karnını doyurması biraz zorluyor =(

      Sil
  2. Doğal bir görüntü veriyor ama neredeyse fondöten ve bb kremlerimi yiyor. Kullanmaya kıyamadığım ürünlerimde kesinlikle bunu tercih etmiyorum. Daha çok bitmesini istediğim bb kremleri bununla uyguluyorum:)) ama genel anlamda sevemedim. Ben fırça insanıyım net. Ay çok uzun oldu kaçıyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende aynen garnier bb kremimi bunla uyguluyorum:D zaten içi bol maşallah iyi işe yarıyor o açıdan :D

      Sil
  3. fondöten ve bb kremlerden pek kullanmasam da özel günler için bi tane edinmek lazım :)

    YanıtlaSil
  4. ben de fırçacıyım ama bu süngeri de ara sıra kullanıyorum fena değil..

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    603. takipçiniz benim.
    Bu arada çok hoş bir çekilişim var, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil
  6. Bu süngerlerden denemeyen bi ben kaldım sanırım. Tavsiye ediyorsanız ilk fırsatta bakacağım. Bloğu yeni keşfettim takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uygun fiyatlı bir denemelisiniz bence :) bu şekilde fırça mı sünger mi size daha yatkın görebilirsiniz :)

      Sil
    2. merhaha fondöten uygulamak için uygun fiyatlı hangi fırçayı tavsiye edersiniz yüzümde fırça izi bırakmayan...

      Sil
    3. fondöten uygulamak için yüzümde fırça izi bırakmayan uygun fiyatlı bir fırça önerir misiniz

      Sil
    4. ecotools fırçalarına bakabilirsiniz :)

      Sil
  7. orjinal beauty blender'la arasındaki farkı çok merak ediyorum.ürünün kullanımı pratik geldiği için aldım bende.tek bir süngerle çok iş yaptığını farkettim.kalın tarafıyla bb krem,fondöten uyguluyorum,ince tarafıylada kapatıcı.fena değil,sevdim ben bu süngeri.umarım beauty blender'ıda deneme fırsatımız olur:)
    http://wishingbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diğer ürün daha yumurtaya benzediği için tutuşu rahat olabilir :)
      bir de bu ürün kadar karnını doyurmuyordur :)

      Sil
  8. Bayılıyorum bu süngere ben ! güle güle kullanmalar tatlum.

    YanıtlaSil

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)