29 Temmuz 2013 Pazartesi

Yenilenen Cilt Bakımım #3

Selam!

Cilt bakım rutinim 2 şekildedir. Gece ve Gündüz.
Elimden geldiğince değiştirmeye çalışıyorum ürünlerimi bu sayede cildim alışkanlık yapmamış ve etkilerini daha rahat görebiliyorum.

(Ürünleri tek tek zamanla tanıtacağım. Sonuçları daha iyi gözlemlemek için en az 1 ayın geçmesini bekliyorum.)

GECE RUTİNİM;

Yüzümde ki makyaj ve ya kir artıklarını BIODERMA SENSIBIO H20 ile temizliyorum. Artık bitmesini istediğim için makyaj temizleme işini de buna bırakıyorum.

Daha sonra BIODERMA FOAMING GEL ** kullanıyorum. Bu sayede 2 kat daha arınmış cildim oluyor.


 Daha sonra NEUTROGENA VISIBLE CLEAR serisinden Siyah Nokta Temizleyici PEELİNG JEL ile cildimi temizleyip,  aynı serinin TONİĞİNİ kullanıyorum


Gözlerimi L'OREAL Triple Active Göz kremi (**) ile kremledikten sonra, cildime SudoCream (**)uygulayıp uyuyorum.



SABAH RUTİNİM;

Sabah geceden kalan kremlerin temizlenmesi için tekrar BIODERMA FOAMING GEL uyguluyorum. Ardında NEUTORGENA VISIBLE CLEAR 3'ü 1 Arada Temizleme Jelini uygulayorum. Bazen zamanım olduğunda bu ürünü maske şeklinde de uyguluyorum.

Ardından CLINIQUE Moisture Surge nemlendiricisini uyguluyorm.


 Gözlerim için tekrardan L'OREAL Triple Active Göz kremini uygulayıp makyajıma başlıyorum.


Banyodan sonraki gece cilt bakımım da ise maskeler ve siyah nokta temizleme bantları da bulunuyor.





    Süslü Günlüğüm size ışıltı getirsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)