20 Temmuz 2013 Cumartesi

Eski Yazılara Dönüş #4

Selam!
Bu hafta ki Eski Yazılara Dönüş konuğum, bir far ve pudra.

City Color Far
Bu far Gratis'te 2.75 lira. Ben çok beğeniyorum evet bir çok kişi beğenmiyor. Pigmentasyonu için fakat beni yeterince idare ediyor. 

#Bir gün kına gecesine gidecektim ve yanımda sadece bu far vardı. Ben ise harikalar yarattım. 
Açık pembe ile tüm göz kapaklarımı aydınlattım, mavisi ile geçiş, siyahi ile gölge ve altın rengi ile göz pınarlarımı aydınlattım.
* Ben bu farı seviyorum özellikle siyah rengine aşığım! Ben bu far ile kaşlarımı boyuyorum. Esmer iseniz kesinlikle denemelisiniz. Çok doğal bir görüntü elde ediyorum.

*Altın rengi ise favorim. Göz pınarlarımı çok doğal aydınlatıyor.





MAC MSF:

Bunu kontör amaçlı aldım fakat tekrardan bir sürü ektra kullanacak şekil buldum. 

*Kontör amaçlı zaten kullanıyordum.

*Ten rengim benim vücuduma göre çok açık fakat bronzlaşınca yüzüme koruyucu sürdüğüm için aşırı derece beyaz kaldı ve normal pudra ile suratımı pudraladıktan sonra fazlalığını alıp, bu pudrayı da üzerine uyguluyorum. Ten rengim çok iyi eşitleniyor. Kontör için bu durumda çok az etkiye sahip oluyor.

*Bana göre içerisinde hafif turunçluk var.

*Kahve farları çok fazla kullanmam. Daha doğrusu kahve gölgeleri kendime yakıştırmıyorum. Direkt esmer olduğum için ama bu pudra ile çok hoş gölge oluşturuyorum. Gerçekten çok ağır gölge olmadan hoş bir görüntü elde ediyorum.

*Allık olarak da kullandım. Tam bronz yanaklara ulaştım.

Fakat tek eksisi, altında fondöten ya da baz olmadığından kalıcığı azalıyor. 




 Süslü Günlüğüm size ışıltı getirsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)