30 Haziran 2013 Pazar

Yves Rocher - Kalem Far -

    Selam!

Bugün ki konuğumuz Yves Rocher Kalem Far, bunu bana annem yurt dışından getirdi. Burada satılıyor mu bilmiyorum ama satılmıyorsa da satılmalı.!

Kalem farları her zaman sevmişimdir. Benim için pratiklik hele ki far sürmekten fazla hoşlanmayan ben için.

*Hızlıca göz kapağımın tümüne uyguluyorum.

* Göz kalemi veya eyeliner gibi ince çizgiler yapabiliyorum.

*Kalıcığı ise beni çok şaşırttı. Uzun süre bozulmadan, göz kapak çizgilerine toplanmadan durdu.

*Rengi de çok güzel bir GECE MAVİSİ! İçerisinde ki hafif mavi-gümüş ışıltılar çok dinç ve asil gösteriyor.

İmkanı olan herkes almalıdır (:



                                                                  

                                                 Süslü Günlüğüm size ışıltı getirsin.

3 yorum:

  1. vallahi güzelmiş melektoş, güzel günlerde kullan hem bu tonlar sana da çok yakışır:)

    YanıtlaSil
  2. İlk bakışta siyah gibi gelmişti ama rengi gerçekten harikaymış :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. 7-24makyaj, oy teşekkür ederim. Evet en çok yakışan tonlar bunlar (:

    Meri, çok hoş bir gece mavisi (:

    YanıtlaSil

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)