22 Haziran 2013 Cumartesi

Eski Yazılara Dönüş

                                                       Selam!

Bugün yeni bir karar verdim ve her hafta 1 gün eski yazılarımdan bir kaçının linklerini ve o ürünlerin fotoğraflarını koyacağım. Tekrardan yorumlayacağım. Hem bu sayede yeni gelen izleyicilerimin de merak ettiği ürünler olursa daha rahat ulaşabilirler. Detaylı yazılarda daha çok resim ve bilgi vardır. Bu kısa bir özet halinde olucaktır. :)


İlk olarak;
The Balm Shelter (ürün detaylı yazısı için tık tık )

*Benim içerik bakımından en sevdiğim markalardan birisi The Balm'dır. Genelde uygun fiyatlı ürünlerde ki spf özelliğine inanmıyorum ama bu üründe olan spf özelliği bana çok inandırıcı geliyor. 
Suratıma sürdüğümde inanılmaz parıldama yaşıyorum. Bu sürdükten ve bekledikten sonra değil, uygular uygulamaz. Güneş kremi gibi.. Güveniyorum ve yaz aylarında kullanmayı seviyorum.

*Renk tonunu eşitlemesini halen beğeniyorum, kapatıcılığı çok az ama concealer ile güzel bir sonuç elde edebilirsiniz. 


İkinci olarak;

ESSENCE Soft Touch Mousse Köpük Fondöten ( detaylı yazı için tık tık )

*Benim bayılarak bayılarak, bittikçe yenilediğim ve sürekli olarak alacağım ürünüm bu işte. 
Ne fondöten ne pudra, tam bir pamuk şekeri.

*Suratıma sürdüğümde fırçam akıp gidiyor adeta, az miktarda ürün yeterli oluyor ve bu küçük kavanoz bana her gün kullanımda 8-10 ay arası yetiyor.

*Cilt tonunu eşitlemede çok iyi işler yaratıyor. Suratınıza tam rengini bulmak çok önemli. Benim rengim 01 matt sand ve çok çok seviyorum.

*Sivilcelenmeye sebep vermedi, ilk kullandığımda oluşan sivilcelerim vardı bu ürün yüzünden sanıyordum ama uzun kullanımda ve 2. paketim olduğunu varsayarsak hiç bir sorun yaşatmadı.

*Parlamaya da neden olmadı en azından benim için (Karma Cilt)




Süslü Günlüğüm size ışıltı getirsin.

4 yorum:

  1. Bu fikri çok sevdim :) Ürün ile ilgili bazı zamanlar fikrimiz değişebiliyor ya da beğendiğimiz ürünleri dönüp dönüp anlatasımız geliyor ( bende öyle oluyor da:)). Eski yazıyı düzenlemek yerine bu şekilde özet geçmek çok mantıklı.
    İkisinide yeni kullanmaya başladım ve gerçekten uzun vadede yanımdan ayırmayacağım ürünler oldu.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. gonca, bence de böyle olunca daha iyi fikir verebiliyoruz. Ürünleri bende çok seviyorum gerçekten işe yarıyorlar (: özellikle köpük <3 aşığım :D

    YanıtlaSil
  3. bu mousse un maybelline marka olanını kullanıyorum bende, kapatıcılığı cok gzuel. bende bekliyorum blogumda yeni postuma =)

    YanıtlaSil
  4. Rainbow, bu daha uygun fiyatlı olduğundan tercih ediyorum, ona da bakacağım (:

    YanıtlaSil

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)