28 Haziran 2013 Cuma

Clinique -Continous Coverage Yoğun Kapatıcı-

Selam!

Bugün sizlere annemin bir vazgeçilmezi ve daha sonra benim de beğendiğim, kullandığım bu ürünü tanıtacağım.




Clinique Continious Coverage Yoğun Kapatıcı :)

Tam bir kamuflaj özelliğine sahiptir. Opak kapatıcı özelliğine sahip fondöten; doğum lekeleri, yanıklar, kalıcı izler gibi lekeleri kamufle eder. Bölgesel veya tüm yüze uygulayabilirsiniz. Fiziksel güneş koruması içerir. 




*Ürün yapısal olarak normal, fakat suratta dağıtmaya başladığımda hafif yoğunlaşıyor. Fırça yardımıyla en iyi sonucu alıyorum.

*SPF 15 içeriyor, bu güneşli havalar için gerçekten iyi bir şey.



*Ürünü yedirdikten sonra hiç bir leke kalmıyor. Suratım pürüzsüz hale dönüyor.

*Biraz ağır bir his oluyor fakat daha sonra geçiyor o his.


*Yüzde ki lekeleri, kızarıklıkları örtüyor. 


*Kuru,Kurudan Karmaya dönük ciltler için öneriliyor fakat annemin suratı yağlı ve de kullandığında resmen cildinde parlamaya sonuç vermedi! Bu özelliği en güzel özellik.


*Kokusu beni rahatsız etmedi.


*Normal satış fiyatı 83 lira olan bu ürün, Elca'da 30 liraya aldım.


*Lekeleriniz var ise ve yoğun kapatıcılı ürün istiyorsanız almalısınız.

                           
  Solda ki resimler 0 makyajlı, sağda ki sadece fondötenli.





                                           Bu föndeten ile yaptığım makyaj şuradadır.


Süslü Günlüğüm size ışıltı getirsin.

7 yorum:

  1. vuhuuu bayıldım bayıldımm :)

    YanıtlaSil
  2. pekbilmişimm, bende bayılıyorm güzellik :*

    YanıtlaSil
  3. Kapatıcılığı gerçekten çok iyi.

    YanıtlaSil
  4. Çarşamba günü mü gittin ELCA'ya?

    YanıtlaSil
  5. Zuhal, kesinlikle gittiğim makyajlarda da bu ürünle kapatıcılık sağlıyorum. (:

    Makyaja Yeni Başlayan Kız, hayır canım, yaklaşık 1 ay olmuştur gideli (:

    YanıtlaSil
  6. Elca dan nasıl alış veriş yapılabiliyoruz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elca, metro ile ayazağı durağında indikten ve plazalar çıkılını takip ettikten sonra maslak sun plaza'nın içerisindedir. Kredi kartı ile alışveriş yapılabilir.

      Sil

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)