1 Mayıs 2013 Çarşamba

Essence Fix-Matte!

Selam!
Bugün ki konuğumuz uygun fiyatlı bir marka olan Essence. Essence'nin her ürününü neredeyse kullandım. En sevdiklerimi ürünlerinden bir tanesi de bu transparan pudra! :)
Öncelikle transparan pudra bana göre şu amaçlarla kullanılır;
1-T bölgesi gibi yağlı bölgelerde parlamayı önlemek için.
2-Güneş koruyucusu kesinlikle parlama yapar ve bu pudra ile tüm yüze uyguladığınız da parlamayı engeller
3-Makyaj kalıcılığını arttırır.
Bu ürünler benim için bu amaçları yapıyor.

Genellikle Bioderma'nın renkli güneş koruyucusunu kullanıyorum uzun süre güneş altında kalıcaksam ve inanılmaz parlama yapıyor sürdüğüm anda. Büyükçe bir pudra fırçası yardımıyla suratımın her yerine 2 kere geçiyorum ve tüm gün boyunca parlamayı en az miktara indiriyor. 
Makyajımın kalıcılığı inanılmaz oluyor. 
Terlediğim zamanlarda da peçete değil de yağ emici mendille suratımın üzerinden bir geçiyorum.


Tek bir kusuru var bu ürünün bana göre; O da kapak kombinasyonu. Bu kadar kötü bir kapak kombinasyonu görmedim. Açar açmaz her yer bembeyaz oluyor bu yüzden lavabo da sürmeye özen gösteriyorum bu ürünü. Ağız kısmın da bir kilit sistemi olsa çevirip açsak istediğimiz kadar ürün çıkarsak falan daha iyi olabilirdi. Fakat 10 liralık bir ürün için fazla şey istiyorum :)




Tahminen bittiğinde tekrardan alacağım üründür bu sebebi de ; hem uygun hem de yaz aylarında içim açımadan bol bol kullanabiliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)