6 Nisan 2013 Cumartesi

Real Tecniques Starter Set ( Göz Seti ) - Video


Selam!


Bugün ki konuğumuz da Real Tecniques Starter Setini tanıtacağım. Gözler için olan bu set bir çok işleve sahip.
Nereden aldığımı, ne gibi durumlar yaşadığımı alttaki video 1 ve video 2 da daha net bir şekilde anlattım. 

                                                       
                                                           Base Shadow Brush 

Bu fırça bu sette ki en çok çok amaçlı kullanabileceğimiz bir fırça benim için. Kapatıcıyı düzeltebiliyorum, tek bir şekilde far sürebiliyorum, gölgelendirebiliyorum ve bu amaçta çok başarılı oluyor. Göz pınarlarımı aydınlatabiliyorum. Benim için güzel bir fırça! :)






                                                       Deluxe Crease Brush   

Bu fırça biraz sık kıllara sahip, bu sebepten dolayı kapatıcıyı çok güzel sürebiliyorsunuz, fakat ben gölge konusunda fazla başarılı bulmadım. Tek far sürdüğümde de iyi bir sonuç alıyorum. 



                      





                                                  Pixel-Point Eyeliner Brush   

Bu fırçayı ilk gördüğüm de en gereksiz fırça bu demiştim!

Ama o kadar pişman oldum ki sonradan, artık bu fırça benim elim ayağım haline geldi. En sevdiğim fırçam. 
Eyelineri o kadar güzel sürüyorum ki incecik, tek bir hamle ile!







                                    -               Brow Brush   

Kaşlarımızı belirginleştirmek ve dolgunlaştırmak için çok güzel bir fırça. Kaşlarımı bir türlü dolduramayan ben bile bu fırça ile çok güzel bir sonuç alıyorum. Sık ve biraz yoğun kıllara sahip olduğu için diye düşünüyorum.







  


                                                     Accent Brush   

Bu fırça ile ufak hatalarınızı düzeltebilirsiniz. Alt kirpik diplerime koyu renkli far sürdüğümde çok güzel bir sonuç elde ediyorum. Bazen göz pınarlarımı da bununla aydınlatıyorum. Kaş altımı da aydınlatmada kullandım, küçük ama işe yarıyor. Göz üstüme eyeliner sürdüğümde üzerini farla geçmek için birebir!










                                                                    

                                                     















2 yorum:

  1. Fırçalarınıza bayıldım.Üstelik çokda uyguna almışsınız.Youtube da hazırladığınız videoyuda izledim.Core collection gibi bir setin benimde olmasını isterdim.Tabi yabancı dil olmadığından ne yapılabilir bilemiyorum.Güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, evet çok uygun fiyatlı, videoyu izlediğiniz için çok teşekkür ederim :)) aslında fazla ingilizceye gerek yok kart bilgilerini giriyorsunuz alıyorsunuz. yardımcı olmamı isterseniz bana mail atabilirsiniz: suslugunlugum@hotmail.com

      Sil

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)