25 Mart 2013 Pazartesi

Neutrogena -Tek Adımda Makyaj ve Yüz Temizleme Jeli-

Selam!


Bugün sizlere bayılarak kullandığım bir diğer makyaj temizleme ürünümü tanıtacağım.Bu üründen bir tane bitirdim, stokladım. Sephora köpüğüm bitince tekrar açacağım. Sephora ve Neutrogena'yı bu şekilde dönüşümlü kullanmayı planlıyorum.


Bu ürün de çok kaliteli bence, yağsız yapısı var, Ilık su ile yüzümüze sürüp iyice köpürdüğün de   makyajdan eser bırakmıyor.

Göz çevremde de kullanıyorum herhangi yağ bezeleri oluşmadı.Göz için de ılık su ve köpürtme kombinini yapıyoruz ve tertemiz oluyoruz:)



 


Gördüğünüz gibi sabun gibi kokusu rahatsız edici değil. Soğuk suyla denediğim de hiç bir işe yaramadığını da söylemeliyim.  İndirim de 8 liraya aldım ve anneler günün de de tekrar bir tane alırım diye düşünüyorum :)
Öneriyorum, kullanıp benim gibi memnun kalan var mı ?




5 yorum:

  1. Ay ben hep soğuk suyla yıkıyordum :/ Demekki o yüzden bana yaramadı :( Tühhh üzüldümm şimdi güle güle kullann bıtanem benimm <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ılık suyla bitanem o zaman müthiş şeyler yaratabiliyor :D

      Sil
  2. Ben de seviyorum bu ürünü, gayet basarılı

    YanıtlaSil
  3. ben bayıldım ya ama çok pahalı 20 tl burda

    YanıtlaSil

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)