20 Şubat 2013 Çarşamba

Pek Bilmiş'imden Hediyeler Geldii :))

                                                                 Selam!

Blogun yararlarından birisi de hiç kuşkusuz yeni yeni insanlarla tanışmaktır. Fakat burada kimle tanışsam direk yakın olunuyor. Saygı çerçevesinde tabi ki :)
Pek Bilmiş ile de bu blog sayesinde tanıştım. O kadar iyi olduk ki birbirimize ufak bir kutu hazırladık kullandıkça birbirimizi hatırlamamız için.

Benim için en en en özeli bu yaka oldu.  Yakanın güzelliğine bakar mısınız?
Pek bilmiş'im kendi elleriyle hazırladı bana bunu :)
Çokta istiyordum bir türlü alamamıştım, bayıldıım!!

 Diğer hediyelerim de bunlardı. Hepsini tek tek tek tanıtacağım. Şu dondurmalı olan da lipbalm yememek için zor tutuyorum kendimiii


Çok teşekkürler Pek Bilmiş'immmm <3

1 yorum:

  1. yerim senii :) beğenmene çok çok sevindim kuzum güzel günlerde kullan :D

    YanıtlaSil

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)