19 Şubat 2013 Salı

Günün Makyajı #2

Selam!
Bugün çok spor giyinmiştim ve makyajımı doğal yapmak istedim.
Sephora'dan aldığım göz kalemimi hiç denememiştim. Bugünden sonra kendisiyle aşk yaşıyoruz.




                                                       Kullandığım ürünler;
                                  (ürün tanıtımları için sağ köşedeki etkiketler kısmından bakabilirsiniz )
The balm Shelter ile MyBase karıştırdım.
Ardından Chanel toz pudramı sürdüm.
Flormar stick ile kaş altımı aydınlattım.
Avon tekli beyaz far ile aydınlatmama devam ettim.
Sephora göz kalemini eyeliner gibi çektim.
Pastel mavi rimelle, Sephora sample siyah rimeli karıştırdım.
Breaking Down ile yüzümü aydınlattım.
Golden Rose pudra ile sabitledim yüzümü.
Bahama mama ile kontör yapıp, Golden Rose allığı uyguladım.
Essence Nude ruju uyguladım.

1 yorum:

  1. şu aydınlatıcıya bir ben sahip olamadım :( çok hoş olmuşsun cnm kalemin rengine bayıldımm :)) öpücüklerr:) :*

    YanıtlaSil

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)