31 Ocak 2013 Perşembe

Liebster Award Ödülü-Mimlendim

                                                             Selam Kızlar :)

Yar Bana Bir Eğlence,   ve Meriç beni mimlemiş. Bu mim takipçi sayısı 200'ün altında olan bloggerları tanıma amaçlı olduğunu düşünüyorum. Hemen başlıyorum.



Yar Bana Bir Eğlence'nin benim için hazırladığı sorular:)
1. Saçların ne renk ?
Doğal rengi koyu kumral.
2. İlkokul da öğretmenine aşık ya da hayran oldun mu ?
İngilizce öğretmenime hayrandım.!
3.  Çay mı kahve mi ?
İkisinide sevmem. Süt yeterlii :)
4. Kozmetikle aran nasıl ?
Tabiki çok iyi.
5. Sinemada en son izlediğin film ?
Celal ile Ceren
6. En sevdiğin sanatçı/aktör ?
Düşündüm de galiba yok:S
7. Aşka inanır mısın ?
Sevgiye inanırım.
8. En değer verdiğin eşyan nedir ?
Parfümlerim. Hepsi birilerinden hediyedir. Onları gördüğüm de hediye edilen kişiler aklıma gelir.
9.  Kendinizi tek kelimeyle anlatacak olsanız bu ne olurdu ?
Kıskanç :( ( ben değil yengeç burçları kıskanç ama :( )
10. Yüzme biliyor musun ?
Evet.
11. En favori kozmetik markan hangisi ?
Essence, The Balm
Meriç'in benim için hazırladığı sorular;

1.Üç hafta çalıştıktan sonra 1 gün tatilin olsa o gün ne yaparsın?
Evde yatarım. Hiç kuşkusuz.
2.Karamsarlığa düştüğün birşey var mı?
Derslerim konusunda hep bir karamsarlık vardır.
3.En sevdiğin renk?
Pembe ve tonları.
4.Dışarıya çıkman için en az ne sürmelisin yüzüne?yani kozmetik olmazsa olmazın?
Pudra, allık ve eyeliner.
5.Burcun ne?özelliğini taşıyor musun?
Yengeç burcuyum ve sonuna kadar taşıyorum özelliklerini.
6.Hayatta en çok istediğin şey nedir?
Çocuğumun olması :D
7.Bizlere itiraf edebileceğin birşey var mı?(kozmetik itirafı gibi..)
Hayır.
8.Kendinde en çok neyi beğenirsin?
Gözlerimi ve BURNUMU! :D
9.Ne tarz giyinmeyi seversin?
Sade ve rahat
10.Online alışveriş mi?mağaza alışverişi mi?
Online
11.Almaktan bıkmadığın şey nedir?
Allık
12.Üniversiteye yeniden başlayacak olsaydın ne okumak isterdin?
Türkçe bir bölüm



Bu güzel mim için çok teşekkür ediyorum.
Hakkımdaki 11 gerçek;
1-Yengeç burcuyum ve burcumun özelliğini çok fazla taşırım. 
Yengeçler kum altında duru, biri üstüne bastığında kıskaçlarını üstüne basan insana geçirirler. Benden sölemesi
2- Tam bir ev kuşuyu, evden çıkmazsam da sıkılmam.
3-Kozmetikle çok küçük yaştan beri ilgim var. İlk 6. sınıfta göz kalemi ve kapatıcı uygulamaya başladım!
4-Kozmetiğe verdiğim hiçbir paraya üzülmem.
5-Alışveriş yapmaktan fazla haz etmem. Online sitelerden alışveriş yapmayı daha çok seviyorum. Alışveriş merkezlerinin kasveti ve ışıkları uykumu getiri.
6- Abur cubur yemeği o kadar çok seviyorum ki, yemek yerine onlarla beslenebilirim.
7- Ne kadar zararlı olsa da MC ve Burger King benim vazgeçilmezim.
8- Aralık ayı en nefret ettiğim, Ocak işe en sevdiğim aydır.
9-Çok temizimdir. Yerde saç gördüğüm de süpürürüm. İyiki gözlerim bozukta göremiyorum!
10-Ailemi çok seviyorum!
11-Her özel dileğimin yanında, tüm insanların mutluluğunu da içten dilerim!

Benim sorularım;

1- Kendinizi bir cümleyle anlatınız.
2-En sevdiğiniz huyunuz ve sevmediğiniz?
3-Sevgilinizle veya eşinizle geçirdiğiniz en güzel gün?
4- Ayda kozmetiğe ne kadar para harcarsınız?
5-Takip ettiğiniz diziler hangileri?
6-En son okuduğunuz kitap ve son izlediğiniz film?
7-Makyaj yapmaya ne zaman başladınız?
8-En sevdiğiniz makyaj hilesi?
9-Burcunuz ne ve özelliğini taşıyor musunuz?
10-Sevmediğiniz insan olduğunda nasıl davranırsınız?
11-Bir gün şurada yaşasam çok mutlu olurum dediğiniz bir ülke var mı?

Benim mimlediklerim;
ve 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)