15 Aralık 2012 Cumartesi

Yenilenen Cilt Bakımım #2

                                                                  Selam Kızlar :)


Uzun zamandır yazamıyorum ama çarşamba günü sınavım var ve ondan gerçekten çok yüksek not alıp speaking sınavına girmemeliyim. Bunun için 2 haftadır derslerime yoğunlaştım. Bu süre zarfında cilt bakımı rutinimi değiştirdim. Eski cilt bakımı ürünlerimi tanıtmıştım. Ben genelde 2 li ya da 3 lü set yapıp ürünleri beraber kullanmayı tercih ediyorum. Olay toniğimle, Garnier peelingimi bir arada kullanmaya özen gösterdim. 
Toniğim bitince, Garnier peelingimi banyo peelingi olarak adadım. Çünkü çok bereketli bir ürün ve artık kullanmaktan sıkıldım. Yeni ürünlerimi L'oreal'den seçtim. Bunları da 2 ay önce aldığım için stokta bulunuyorlardı. 
Bunlar bittikten sonra daha Bioderma ya da La Roche-Posay almayı düşünüyorum. 

Şimdiki kullanacağım ürünlerim:

Bana bu ürünleri annem 6. ve 7. sınıfta çok geniş gözeneklerim ve cildimin yağ kontrolünde bir bozukluk olduğu için almıştı. Annem eskiden güzellik uzmanıymış. Abim doğduktan sonra bırakmak zorunda kalmış. Kesinlikle küçük yaşta kullanmama taraftarıydı ama cildim gerçekten çok kötüydü. Temmuz ayında doğmamdan dolayı sıcaktan sivilcelenmiş yüzüm ve aile bireyleri öptükçe suratım da gözenek haline gelmiş :(
Bu ürünleri gerçekten seviyorum. 






Gözeneklerim de gözle görülür etki yaptığına inanıyorum. Kullanmaya başladığım anda 11-12li yaşlarım aklıma geldi. Özlemişimm!!! Aslında jelim diğer setin jelindendi ama ben siyah noktalara da etkisi olsun diye bu ürünü aldım. 

Ürünleri bittiğin de tanıtacağım. Tekrardan emin olmak için ve cildime reaksiyon verip vermemelerinden dolayı. Şu an vaadlerini yazsam da karşılaştıramayacağım. 2 ay içerisin de biter diye düşünüyorum.


Benim cildim her mevsim başında yılan misali soyuluyor. Ama kış günleri ayrı bir soyulma meydana geliyor. Sivilceler pörtlüyor. Bunun için eczaneden aldığım Acnelyse kremini kullanıyorum. Bitmek üzere ve hemen yenilemem lazım. Cilt için acil bakım çantamın vazgeçilmezleridir.
Bu ilaç çok riski bir ilaç ben sadece sivilcelerime nokta şeklinde uyguluyorum. Sivilceyi kurutuyor ama daha da soyuyor. Kesinlikle doktor kontrolünde kullanmanızı öneriyorum. Herkesin cilt yapısı farklı ve bu ağır bir ilaçtır. Eskiden bilemeyerek fazla kullanmıştım suratım kıpkırmızı ve soyulmuş, canım çok yanmıştı.

Bepanthen Krem benim için vazgeçilmezdir. Her derde birebir. Şu sıralar cilt soyulmalarım dan dolayı nemlendirici diye bu ürünü kullanıyorum.





Son olarak göz kremi olarak halen Bioderma Göz Kremi mi kullanıyorum. Günlük nemlendiricim de halen aynı L'oreal Triple Active Day. Fakat onun da içinde çok az kaldı. 



2 yorum:

  1. benim için de diadermine setim çok bereketli,malesef bitmiyor.bende bıraktım bi süreliğine bu arada la roche posay ı ben önermiyorum yaklaşık 2 aydır kullanıyorum ve hiçbir etkisini göremedim,boşuna o kadar para verme onun yerine bioderma al bioderma hem gözeneklerimi temizledi hemde kurutmuyor cildi,kendine iyi bak canım sınavlarda başarılar :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorumunu kesinlikle değerlendireceğim. Diaderma'nın içeriği yüzünden fazla önerilmiyor dikkat et:*

    YanıtlaSil

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)