22 Aralık 2012 Cumartesi

Mim'lerimm :)

                                                         Selam Kızlar :)

Gördüğüm kadarıyla 2 blogger arkadaşım beni Mimlemiş. Hemen Mimlerimi yapıyorum.
Öncelikle Pekbilmis'in mimini yapıyorum.

MİM-WİSH LİST(YENİ YIL)

Yeni yıldan isteklerim mimi:)
1-Tüm insanların ve ailemin sağlık, mutluluk içinde yaşamasını en öncelikle istiyorum
2-Derslerim ingilizce olduğu için artık şu dili tam öğrenmek hiçte fena olmaz ve derslerimin de birsürü A'lar görmek istiyorum.
3-Bana özel bir insanla koca bir yıl daha geçirmek istiyorum
ve son olarak bol makyaj malzemeleri almak istiyorummm :))


__

Diğer mimide bana Makyajınaslı gönderdi.

1. Mantigin mi yoksa duygularin mi on plandadir?

Ne olursa olsun ben yengeç burcu olan ağlak bir kızım. Önce duygularımı dinleyip, canım yandığında mantığından çıkmayan birisiyim.


2. İnsanlar niye mutlu degiller? Niye gozlerinin onundeki mutluluklari gormuyor ve sukretmesini bilmiyorlar? 

Cevabı aslında çok basit, azla yetinmeyi kimse bilmiyor. 


3. Hakli oldugun bir konuda kendini savunur musun? Yoksa susmak adalet mi dersin?

Tabi ki de savunurum. Hatta haksız olsam da hiç susmam ki, kendimi haklı çıkarıcak birşeyler herzaman bulurum:)

4. Tok gozlu musun? Yoksa herseyim olsun diyenlerden misin?

Hiçbir zaman sürekli param olsun, parasız asla yapamam falan demedim. Param olduğu kadar harcama yaparım, olmadığında da oturmasını bilirim :)



Benim mimlerim bunlardıı :)
ben de Makyajsız Asla'yı mimliyorum.. 


Şu sıralar yoğun olduğum ve fotoğraf makinem diğer evde kaldığı için blogumu çok boşladım. En kısa sürede yeni yazıları yazmaya başlayacağım. 

2 yorum:

  1. tok gozlumusun sorusu ve duygusal olman ve dıger cevapların cok hoşuma gıttı oyle olmak daha ıyı herzaman bız herzaman ıyı biri olalımda boşver dıgerını karşımızda zaten daıma kötüdür hep boyle olmadımı hepde oyle denk geldii..

    YanıtlaSil
  2. yaptığın için teşekkürler ttlm :) umarım tüm dileklerin gerçek olur :)

    YanıtlaSil

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)