26 Aralık 2012 Çarşamba

Günün Göz Makyajı #1

                                                          Selam Kızlar :)



Sizlere bugün ki göz makyajımın resimlerini çektim. Umarım beğenirsiniz.
 


Essence ürünlerini bayılarak kullanıyorum ve Twilight serisinin pigment kullandım. Pigmentleri farlara tercih ediyorum nedense. Far kullanmayı bir türlü sevemedim.

 Ardından benimle büyümüş olan mavi kalemimi ince bir şekilde sürdüm. Bir zamanlar hergün eyeliner sürdüğüm için sıkıldım ve göz kalemlerini ince bir şekilde sürüp eyeliner görünümü elde ediyorum.
Kiko adlı rimelimi sürdüm bunu annem yurt dışından getirmişti. Hoş ben MAC istedim, Kiko geldi :/ Alt Kirpiklerim için Sephora'nun sample rimelini tercih ediyorum. Bittiğin de Clinique Alt Kirpik rimelini kullanacağım. Benim genellikle göz makyajım böyle oluyor.
Beğendiniz mi ? :)))
Kullandığım ürünlerin aile fotoğrafı ;

6 yorum:

  1. kaşın gözün çok güzel bi gün komple çeksen yüzünüde bütünü görelim . ki yüzününde çok güzel olduğuna eminim

    YanıtlaSil
  2. Gayet yakışmış, ben bu pigmentlerden bulamadım ama şahane gözüküyor sende, sevgiler! :)

    YanıtlaSil
  3. bbmakeup, erkek arkadaşımının atarları var blogum ve gözümü koyduğum için:D bence yüzüme asla izin vermez ama çok teşekkürler, hoş kaşlarımı da uzatmak için bekletiyorum şekilsizler:(

    7-24makyaj, aa ben haftasonu bakarım istersen geçen hafta Rossmana girdiğim de aydınlatıcı olarak kullandığımız pudra bile vardı ki stoklamak için aldım, allık, pigmentler bi doluydu hiç kimse almamış gibiydi :)

    YanıtlaSil
  4. hoŞ gozukuyor makyaj ..
    hehe ayrıca aynı sorun bendede var şu erkek arkdAş ve atar konusu blog acmama sosyal bglarıma ızın vermıyoR sen gene ıyısın bak blogun var :)))

    YanıtlaSil
  5. We are a group of volunteers and opening a brand new scheme in our community.

    Your website offered us with valuable info to work on.
    You've performed a formidable job and our whole group will probably be grateful to you.
    my web site: rhinestone

    YanıtlaSil
  6. Çok beğendim, çok yakışmış mavi kalem. İşte bende de böyle dursun istiyorum ama bu kadar hoş durmuyor. Sanırım göz yapısıyla da alakalı birşey

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)