16 Kasım 2012 Cuma

The Body Shop -Yosun Özlü Peeling-

                                                     Selam Kızlar :)

The Body Shop'un mega indiriminden bir adet parfüm ve bir adet peeling almıştım. Hiç kullanmadım ilk kez bugün açıp inceledim. İncelerken de resimleyip sizlere yazmak istedim.


The Body Shop'un sitesin de yosun özlü ile ilgili açıklaması;

Karma ve yağlı ciltler, yeni yabani yosunlu cilt bakımı ürünlerimizle gün boyu dengede kalacak. İrlanda’dan elde edilen Yerel Ticaret ürünü yosun, doğanın en dengeli vitamin ve mineral kaynağıdır. Cildinizi arındırır, pürüzsüzleştirir, nemlendirir ve parlamayı engeller.


Bu ürün ile ilgili açıklaması;





YENİ VE GELİŞTİRİLMİŞ YOSUN GÖZENEK TEMİZLEYİCİ YÜZ PEELİNGİ

IŞILTILI, PARLAK DEĞİL
Bu sabunsuz yüz PEELİNGi, tıkanmış gözenekleri derinlemesine temizler. Arındırıcı jojoba çekirdeği, zeytin çekirdeği parçacıkları ve lifle matlaşan cilt hücrelerini uzaklaştırır, fazla yağı ve kiri temizler. Cildiniz daha ferah, temiz, pürüzsüz olur










Genelde her peeling gibi bu da kapalı bir şekilde. Kokusunu ben sevdim ama herkes sevmeyebilir. Kişiden kişiye değişebilir.



                                                                                                           
 Elime bir miktar aldığımda kum taneleri çıktı ya da ona benzer peeling için tanecikler bilemedim.

Hafta da 2 gün kullanılması öneriliyor. Ben bu peelingi kendi evimde bırakacağım (öğrenci olduğum için ) ve haftasonları uygulayabilirim. O yüzden bu peelingin etkisi ile ilgili yorumları daha sonra açıklarım.


Şimdilik güzel bir ürüne benziyor. Kulladıkça daha net bilgi vericem.

5 yorum:

  1. Bende olan ve hayran kaldigim bir urundu. Umarim sende guzel sonuclar alirsin :)

    YanıtlaSil
  2. Umarım en kısa sürede sonuç yazısını yazıcam :)

    YanıtlaSil
  3. bununda fıyatInı yazmamıssın yazarsan aldıklarının daha ıyı olr sevınırm benDe ciNim ... fıyat kAc bnnDa

    YanıtlaSil
  4. Hatırlayamadım ya :S indirimden almıştım. 20 - 30 civarı olabilir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hmm merkla beklıyıcıgım ben sonuÇ nasıl Olcek degısıklık olrsa yazıver cınıım sımdılık gule gule kullan...:D

      Sil

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)