18 Kasım 2012 Pazar

Nivea (Canlandırıcı Temizleme Sütü)

Selam Kızlar :)

Uzun süredir kullandığım Nivea Visage Canlandırıcı Temizleme Sütü'nü tanıtma istedim. Bu ürünü ben yüzümü yıkadıktan sonra kalan makyajı çıkarması ve nemlendirmesi için kullanıyorum. Yani tembel olduğum zamanlarda. Bende bir alerjik fonksiyon yaratmadı ama bazı kişiler de yaratabiliyormuş. Nemlendirmesi müthiş. Temizlemesi normal düzeyde bu benim kararım tabiki. 
Ürünün vaat ettikler;

NIVEA® VISAGE Canlandırıcı Temizleme Sütü, doğal nilüfer çiçeği özü ve vitaminler ile zenginleştirilmiş formülüyle, cildi nazik ancak etkili şekilde temizler.

NASIL ETKİ EDER
  • Cildin doğal nem dengesini koruyarak, makyajı ve kiri temizler.
  • Yumuşak formülü, hassas göz çevresinde de kullanılabilir.
    Sonuç : Nazik bir şekilde temizlenen ve nemlenen cilt canlanır.

Nasıl kullanılır


  • Parmak uçlarınızla veya bir parça pamukla nazikçe masaj yaparak cilde uygulayın. ,
  • Bir parça pamukla, tonikle ya da suyla temizleyin.         
  • En iyi sonucu almak için normal ve karma ciltler için geliştirilmiş NIVEA® VISAGE ürünleri ile birlikte kullanın.                          
    Ciltle uyumu dermatolojik olarak onaylanmıştır.
Bitince tekrar alabilirim o anki ruh halime bağlı. Nıvea'nın ürünlerine güvenim sonsuz.

10 yorum:

  1. yav ıyı hoŞda bu sütleri anlamıyorum önce temızle makyajı sonra jelle yıka tonıkle falan çok zaman kaybı yaHU direk jelle yıkayıncada gidiyor süte hiç gerek duymadım ben gıcık bişi jelle veya temızleme kopuguylen gayette ıyı temızlenıyor benım cildim sonrasındada bir tonik oh miSS:DD

    YanıtlaSil
  2. Göz için iyi oluyor ama diptekilere kadar yok ediyorr kuzum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onada goz makyaj tmızleyıcıler var işde ama cınım işde dıger turlude dıbdekılere kadar yok ediyoRee ben kullanmam süt falan :D
      sız devam ediNn kuzucuklaR :DD

      Sil
    2. :) Herkesin cilt temizleme ürünleri farklıdır :)))
      Ben de de göz makyaj temizleyicileri var, cilt temizleyicisi farklı markalarda ama sütü haftada 2 gün uyguluyorum. En azından göz alttlarımı da nemlendiriyor, cildimi de yıkayıp sadece bunu uyguluyorum :) biraz tembel olduğum zamanda

      Sil
    3. hııı ..bak oyle yapıyoRsan na ala mantıklıda nemlendırmem ozellıklerı var cunku pamuklar sılın yıkamaya gerek yok dıYor bazısı ama dıger turlusu gereksıZ :D
      tembeL olmaa kz tempoo tmpoo :DD

      Sil
  3. bende nivea pure temizleme sütünü kullanıyorum makyajımı silmek için.oldukça memnunum,cildimi kurutmuyor.göz makyajı içinde nivea'nın küçük boydaki standart temizleyicisini kullanıyorum.bu üründen de memnunum.bloğunuzu takibe aldım,bende beklerim.
    http://wishingbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir daha ki sefere o ürünleri almayı düşünüyorum bende :)

      Sil
  4. slm ben bu ürünü yüz yıkamak için aldım sabahları uygunmudur yoksa başka tavsiye edebileceğiniz bişey var mı cilt tipim karma t bölgesi yağlı ayrıca kaşlarımın arası kırışmaya başladı yaşım 27 cevap verirseninz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu bir pamuk yardımı ile uygulayabilirsiniz. Cilt yıkamak için kullanmayın. Fakat daha jel formu olan yüz yıkma jellerinden alabilirsiniz, ha ama siz pamuğa bir miktar uygulayap, suratınızı temizliyorsanız sorun yok.

      Bu ürün her cilt tipi içindir. Benim de t bölgem yağlı ama bir sorun olmuyor fakat ben gene de suratımı ardından iyice duruluyorum.

      Yaşlılık karşıtı ürünler bence artık kullanmalısınız, bu konuda bana göre nivea gayet iyi. Bir tane gece ve gündüz kremi alırsanız en azından kırışıklıkların geç oluşmasına sebep olursunuz. :)

      Sil
  5. merhaba, internetten tonik araştırıyordum bioder in canlandırıcı ve temizleyici tonik diye bir ürünü çıkmış bilen ve kullanan varmı? Önerileriniz benim için önemli..

    YanıtlaSil

Olumlu ya da olumsuz lutfen yorum yapar misiniz? :)